Volbeat

Ikväll Blire Volbeat konsert med Jonas o Peter osv. Vi fick det som en tidig julklapp av Jonas pappa Tommy. TACK! Är as taggad!:D Ska på Olerays innan och ta nån öl det blir chill.

Några EXTRA bra låtar;)

-Back to prom
-A moment forever
-Still counting


Imorgon är det den årliga Mariebergsfesten ochså så den ska ja traska till med mina kära kollegor från TMmarieberg!

Sen får ja passa på att säga GRATTIS till rickyliten som fyller år idag :)


2008-12-10 @ 16:35:02 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: J

Vad kul för er!:D Jag saknar dig..känns som om man inte har nån att vara med här hemma längre..eller iof så sover jag typ bara..men ändå ingen som hör av sig.. men snart komemr du;)


2008-12-11 @ 10:58:27
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Svar till J

Jaa vet det var asbra!:D Men gumman då..:( fast ifos så har det typ alltid varit ;P? JAA SNART!:) om 10 dar typ:)


2008-12-12 @ 14:03:33

Postat av: Sary

Weeaawee de var något ja sklle skriva, men det slank.. tänkte de är väl som endå kul med kommentar hursomhelst


2008-12-12 @ 18:47:28

Postat av: Svar till sary

Haha ok ok. Va trevligt ändå rå. har som lednsnat på att skriva här. eller alltså inte svara på komentarer utan bara att skriva på bloggen överhuvetaget.


2008-12-12 @ 23:26:08

Postat av: J

Jag gillar itne att du är så dålig på att uppdatera din blogg! Hur ska jag nu veta vad du sysslar med? puss love=)


2009-01-03 @ 00:23:27
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback