Aj Aj...

Var ricktigt kul att spela igår!, hade lite svårt för att hänga med ibland då ja som sagt är väldigt otränad! Men det kommer det med! Men åka kan ja fortfarade:D Sträckte mig som fan sista 10 min...ILLA..kan knappt sätta mig och ställa mig upp, känner mig som en gamling.Om det inte går över så vet ja då en som jobbat med liknade fall;P

Börjar jobbet om 20 min..är trött som få. Hade en jätte jätte hemskt mardröm så ja vill som bara härifrån. Det var en björn som slog & åt på jag och carl:(

Jobbar till 18 sen är vi bjuda på middag hos jonas mamma.

Har inte packat än heller, INGENTING...ja känner mig lite stressad men å andra sidan ska vi väl inte ha med oss så mkt? får göra det ikväll då ja kommer hem.


2008-11-06 @ 07:48:01 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: J

Så duktig du är, du är min favorit hockey spelare!



Nej vi ska inte ha med oss så mycket, jag ahr itne packat än heller, sitter hos mamma nu. men de blir bra.



och du.. lyssna på de här: VVI SES IMORGON!!! puss


2008-11-06 @ 15:13:07
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Svar till J

Hehe yeees:D

Det går som trögt..haha inte packat än heller. Ska ta med mig lite kläder som ja BARA kan ha utomlands ifall;P JAAA VET:D


2008-11-06 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback