Halloween fest no1

I fredags jobbade ja till 20, var på väg att skita i festen som Sandra bjöd med mig på kände mig aningen misspepp då ja skulle va nykter samt jobba på lördagen. Ett samtal senare och ja var övertalad. Sandra var på topp och insisterade på att ja skulle komma, fort var de gjort. Väl där smälte ja in väldigt bra i min utklädnad kul att alla trodde att dom borde veta vem ja var då ja hälsa, haha ni skulle sätt deras miner "nej!,fan vem är det här nu då,vad är det hon heter" Förklarade sendan att de antagligen inte vet vem ja är och att ja bara hade gått på gatan och hört att det var fest och gått in.Haha.Not.



Gjorde en film med munken,dog då sandra sköt mig föll rakt ned på golvet och råkade ta 2 st med mig i fallet,samlade in rösterna för bästa utklädnad,samlade alla ställde mig på bordet och utnämde en vinnare,flög över "publiken"  ett tag sen krachade vi på golvet. Ja är nöjd med min insatts!

Lätt värt,så TACK Sandra o alla andra som var där som gjorde min kväll superrolig.


2008-11-04 @ 00:15:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback