Beautiful people!

I lördags var det fest hemma hos mig och med folket som kom kan det inte bli så mkt annat en kul!:)
Så därför får ja tacka Jesper,maria,Peter,Victor,viktor,micke,rickard,jonas för en jätte trevlig kväll med allt va de innebar:) Min hallsoffa gick sönder, va hände där! nån som vet? och flaskorna i baren blev lite mindre fulla men de är väl så det ska va! Jag ska gå tillbaka och klaga på dom ja köpte soffan den måste ju för fan hålla för att man sitter i den? Och vad är en fest utan bilder ..? nää just det ENYOY;)






A ja gillar er helt enkelt!


2008-10-27 @ 22:47:45 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: nino

Du och Jonas har verkligen fått till det ( LÄGENHETEN ÄR GRYM ) Sexiga bilder ;) Ska bli roligt att få hem dig vid jul söto =) Men dock as ballt att vi ska komma ner i Mars ! Puss i sinne!=)


2008-10-29 @ 00:23:24

Postat av: nino

Du och Jonas har verkligen fått till det ( LÄGENHETEN ÄR GRYM ) Sexiga bilder ;) Ska bli roligt att få hem dig vid jul söto =) Men dock as ballt att vi ska komma ner i Mars ! Puss i sinne!=)


2008-10-29 @ 00:23:25

Postat av: Svar till nino

Tack :) Ja trivs:) Haha eller hur;P Jag längtar ihälj mig ska bli svin kul att träffa er alla!!:) ja vet det! det är min pepp nr 3 hehe:P först thiland sen jul sen mars då ni kommer:)!


2008-10-29 @ 13:34:35

Postat av: Frida

Bara 8 ynkliga dagar kvar tills vi ses baby. Saknar dig! Puss


2008-10-30 @ 10:29:21
URL: http://fridagiese.blogg.se/

Postat av: Svar till Frida

Jaaa vet tiden har gått så jäkla fort!! nu är det nära:) längtar!! saknar dig med ! puss:)


2008-10-30 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback