Bengal

Jobb,jobb,jobbat. Typ det ja gjort den senaste tiden så ja ha int varit så aktiv här känn ja! Butiken i marieberg har vi flyttat nu ochså så det är typ 5x så stort än den förra butiken blir sjuuuuuuuukt snyggt! Längtar tills ja jobbar imonr:) Tänkte ta lite bilder sen så ni får se. Pratat med Nina idag ochså det var ett tag sen så det satt där den skulle. Pratade med Frida och nu Nina att ni "allihop" ska komma ner till örebro då ja fyller 21 den 21 mars;) ( på en lördag )  Vore inte det HUR KUL SOM HELST:) Skulle lätt vara den bästa presten man kan tänka sig! Att bara vara alla för en gångs skull! Så vad säger ni??!

Hittade förövrigt världens finaste katt som ja vill ha!:) Skit häftig! Kostar dock 8000:- ..synd att det var en märkeskatt.
I helgen blir det fest,at my place. Lite tm människor och ja vi ser väl:)

Jag kände att det blev enklare att svara på era kometaren i inläggen istället så så får det bli ;)

Svar till Papi : Jag har inte hunnit kolla hos polisen än men dom säljer samma cykel forfarade fast för 1299:-..Vi kanske kan dela på det eller nått istället?

Svar till Mami: Tack Tack ja fatta! , Hehe du skriv typ som ja prata "men ja". Älskar dig med!

Svar till david/Anonym?: Haha :) Ja tydligen;)

För övrigt så är jag så jäkla peppad på tahiland !!!!!!!!:)


2008-10-23 @ 20:18:49 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: J

Kul mmed lite uppdate från dig:D jag ska nog ringa dig imorgon tänkte jag, vi har inte hörts i veckan och de känner jag av.. Jag kommer, de fattar du väl;D

Jag e med peppad!!


2008-10-23 @ 22:53:27
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Svar till J

Ja visst är det mysigt:) Ja du kan ju alltid försöka med din telfon vet man ju aldrig:P YEEEEEEEY så himla kul!=)


2008-10-25 @ 16:35:12

Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)


2008-10-25 @ 16:40:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Postat av: Svar till Alina

Tack Tack:) Kul att du gillar den:)


2008-10-25 @ 17:02:12

Postat av: nino

hej snyggo =)

Nu har jag kommmit ifatt på din blogg =)

ååå så fin katten var, typ lik dig =)

puss


2008-10-26 @ 16:48:46

Postat av: Svar till nino

Hehe:) Haha så söt, hur man nu kan vara lik en katt;P


2008-10-29 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback