Dumma dumma dig.

Inte hunnit fylla ut baren helt ut , men sånt tar ju lite tid får bli Tyskland framöver:) Sen så är det ingen bild på sovrummet men den får jag lägga upp efter att Jonas gjort om istället tänkte jag!;) I veckan har jag varit med sandra tobbe och sett bio Patrick 1,5 helt okej! den var väl medelbra inte så man satt och asgarva direkt. så den får 3st *** :) Sen dan efter det var jag på bio igen med Lisa vi såg Eagle eye..den var inte så jätte bra inte nån biofilm ifall! Värd att se om den går på tv:n :P Så den får 2st ** Efter att vi sett bio skulle vi hem till mig..blev till att gå min cykel var nämligen STULEN=( dom hade lämnat kvar mitt avknipsade lås jälva ************!! Sen har jag varit med rickard ochså lite grann. Annars har jag jobbat på som vanligt, Jonas har varit i sthlm och jobbat så jag har varit ensam men han kom hem idag:)! Sen så har Lilla sara tagit körkortet nu ochså !:) IM SO PROUD OF YOU!:) Ikväll är jag bjuden på fest skulle gå förbi en sväng med peter. Jobbar imonrn så det blir lunga puckar för min del.


2008-10-10 @ 21:11:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Pappa

Kolla hittegodsavdelningen hos polisen.



Finns den inte där kolla om de, dvs där du köpte den, fortfarande säljer likadana cyklar.



Gör dom de, så köp en ny så får du pengar av mig.



/Pappa


2008-10-16 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback