Eller?

Idag har jag jobbat 11-18..Stannade kvar lite längre för att göra klart en skylt ja höll på med. Hade ändå ingen vettigt att komma hem till. (Jonas var hos martin, så inge illa menat mot jonas) och jag hann ändå hem till christine:) Jag pratade med mamma i 40 min hade på paus under tiden. Det är så jäkla skönt att bara pausa och skita i reklamerna GULD! Det sjuka är att även om jag började titta med en timmas fördröjning bak i tiden så var jag ändå ikapp nutiden efter 2 timmar. Det tyder ju bara på en sak SJUKT mkt reklam men så skööööönt att slippa den, speciellt tandläkarna som talar om illningar i tänderna eller lätta reklamen "ska vi gå hitåt" YES SÅ ÄGDA!

Imorgon ska vi fara och titta på tapeter till sovrummet vore så skönt om vi kunde hitta nått så vi kan börja göra om lite:) känns som att det har stått på hold ett bra tag.

Nu när Sara har klarat körkortet är det bara en kvar att ta, lille David. hade önskat att jag fick vara med det är så kul speciellt i början, då mamma håller andan och klämmer åt pansioners handtaget ovanför rutan. Och när hon kippar efter andan vid högerregeln som man inte visste om. Synd det missar ja..hoppas att det går bra för dig ifall david det är länge kvar men det går fortare än vad man tror:) På tal om familjen så har Sara gått och blivit brunett för er som ville veta;P

En sista sak är det bara min familj eller säger man eller? alltså eller som i en mening, ska vi gå och fika nu eller? men då säger vi så eller? tycker du jag ska köpa den hör tröjan eller? Vi kom allafall fram till att det är ju så man säger. Är det våran dialekt eller är det bara vi? eller?


2008-10-14 @ 23:52:14 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

haha , jaa nu ska jag börja övningsköra , mamma har skickat in allt och det var grönt :D , we will crash


2008-10-15 @ 00:05:14

Postat av: Anonym

hahaahaa dääve skryter hela tiden om att han kör så jävla bra



"värt jag är typ bättre än dig"



well BRING IT ON


2008-10-15 @ 00:14:49

Postat av: j

Haha familje fighten på annas blogg;)



Jag tror nog att Karin kommer att överleva tills alla kört klart:D



Du vet att jag med HATAR ilningar i tänderna reklamen!


2008-10-15 @ 01:37:56
URL: http://johannalundman.blogs.se

Postat av: Svar till David

Så himla kul för dig!, återstår att se bara om mammas bil pallar 2 år till av övningskörning!:) haha säg inte så så där! but your right you will :P


2008-10-15 @ 12:01:15

Postat av: Svar till Sara

Haha men så sa typ du med när du började köra ochså " mamma erkänn att jag är bättre än då anna började körda" haha du är likadan själv:P


2008-10-15 @ 12:03:06

Postat av: Svar till J

Haha ja märkte det:P Ahh det tror jag med men fy fan vad drygt att måsta övingsköra i 8 år i sträck! Hon skulle ju kunnat bli körskolelärare vid det har laget!:P Jag tror att innerst inne så hatar alla den reklamen,säkert det dom vill,så man minns den.


2008-10-15 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback