Update,samt en rolig dialog:)

Vad ja velar o gör tväremot mig själv känner ja:P jag svarar på kometarerna på på fliken komentarer istället:) Punkt.
Igår jobba ja i mareiberg 11-20 sen efter det var jag daniel micke victor och peter hemma hos daniel och spelade "Den ofrivillige spelaren"  Vi hittade dock en liten bugg i spelet det är nästan för lätt att spränga banken annars är det ett skit kul spel med roulette,trav,keno,texas hold em i ett:) Idag har ja jobbat 11.30-15.30 i city rå härligt pass som går jätte fort att jobba:) Passade även på att handla lite drinkmixer och karamellfärg på min lunchrast, till lunch blev det delliboll;) Känner att det går framåt med att fylla ut baren är alltid lika kul att köpa nått nytt till den, Idag blev det en martini:)
 
Ikväll blir det som sagt fest hemma hos mig och folket droppar väl in där efter 7 nån gång, vi sa som så att alla tar med sig nån sprit/likör så kör på drinkar hela kvällen:) Blir kanon bra tro ja :) ska försöka lära mig nån fler drink ochså sist blev det rosa pantern och piggelin:) ikväll siktar ja in mig på p2 och nån iceblue eller vad den nu hette:) Och kanske är det nån som hittar på en egen drink som man kan ta del av:) Är hur som helst peppad:)

Haha jonas ser fotboll i vardagsrummet och skrek nyss ut "vad fan gör du ditt jälva negerarsle!" HAHA det lät jätte kul=) På tal om jonas, vi satt och pratade här om dan och jag berättade om att det var en tjej som hade tagit/snattat mat från ica och att hon åkte dit för det för att en hade sett det. Sen sa han
-vadå pep det inte då?
-nää varför skulle det göra det?
-ja men hon tog ju maten, piper det inte då?
-nää alltså dom larmar ju som inte maten
-ja men alltså måste dom inte avlarma streckoden för att det inte ska pipa?
-va?, alltså det är ju inte streckoden som ger ifrån sig larmet?
-va?..är det inte så vadå det piper inte om ja tar typ mat?
- HAHA nää alltså det piper ju om det sitter ett larm på varan
- JAHA,,,...så värt!

haha jonas är ju sötast i världen men det visste vi ju redan;)


2008-10-25 @ 16:55:26 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: J

Du är så söt. och du och jonas är så lika:) haha sträckkoden, lilla gubben då..:P

Hoppas du får en super rolig kväll:D


2008-10-25 @ 21:18:38
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Svar till J

Haha i know:) Jag ville aldrig sluta skratta :) det fick ja!!:)


2008-10-27 @ 20:39:10

Postat av: Rockhard(med i mellan R och c).

Faktum är att Jonas har lite rätt i sitt tänkt, det finns integrerade magnesium koder i streck koder, vissa alltså inte alla.


2008-10-28 @ 00:11:42

Postat av: Svar till Rockhard

Du ska alltid förstöra! men du är typ den enda männsikan på hela jorden som råkar veta det såååå det gills inte:)


2008-10-28 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback