Veckan i sin helhet

Måndag komme Mami och carl på besök, vi gick på stan hela dan och carl gick lös på kläder. Ah lindströms verkar vara lite shoppoholik och nu visar även min bror symtom! (Jag köpte ett par skit fina skor:)

Tisdag Jobbade jag 11-19 Efter det traskade jag ,mami,carl och Jonas in till stan för att besöka Olearys Ta 2 öl och njuta av matchen AIK-DJURGÅRDEN Ricktigt bra match synd bara att AIK förlorade i förlängningen , matchen slutade 3-2.

Onsdag vart det dags att besöka mariberg och allt vad det innebär = Mera shopping. Hittade mig en as fin jacka som jag är super nöjd med:) Carl forsatte att förvåna med ännu mera inhandlade av kläder. Nu har han en helt ny garderob med det var kankse på tiden;P Mami och Carl tog sedan natttåget hem ,Jätte Jätte kul att träffa dom igen var så länge sen! Kommer att sakna ihälj mig efter alla där hemma ;(

Torsdag sov jag bort hela dan vaknade nämligen 15:45...då tänker ni säkert "ja men du la dig väl rå sent!" Nej jag la mig 12...haha what can i say i like to sleeeep;) Gjorde bort att handla ochså landade på 1300:- för hela månaden helt ok! Var med Sandra och Tobbe på kvällen. Och ett STORT GRATTIS till sara som klarade uppkörningen!:)

Fredag Jobbade 14:30.20.00 , Jonas for till stugan över helgen. Var med Rickard på kvällen och såg Heros

Lördag Jobbade 10.00-18.00 Sen på kvällen var jag hos Peter och spelade risk med Victor,Jesper,Rickard, och Random:)

Söndag Jobbat 11.00-18.00 Sen har jag bara varit, Jonas kom hem idag ochså MYS:)

Sen tänkte jag snöra upp lite bilder på nya lyan ochså:)!


2008-10-05 @ 20:23:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Det såg jätte trevligt ut på bilderna, längtar efter att fåse din lägenhet:D

Vad kul att Sara tagit körtkortet, Grattis till henne!:D

Saknar dig vännen!


2008-10-05 @ 20:59:38
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback