Jag antar att det inte bara är jag..

..Som har gått och blivit förkyld. Det störda är att jag typ blev sjuk av att äta lite PEZ, För det var efter jag ätiti ett gäng som jag fick jätte ont i halsen sen dan efter var jag förkyld skumt. Helgen då, Jo jag var ju ut i fredags det var nice:) vi blev en till cissi från skellet numera sthlmare,hakade på. Förfest hemma hos mig sen där vid halv elva gick vi ut. Cissi tog sig dessvärre inte ut hon var för full enligt vakten. Jag tyckte inte att hon var så full, (men tydligen) ?! Jag och sandra kom ifrån tobbe och jonas ganska direkt, hittade inte åt dom fören på slutet. Jag hade kul ändå , hehe vi körde lite "uppdrag" under kvällen det gick väl sådär för sandra :P Men det är bara att gilla läget;) Blev fylle käk hemma at our place stuvade makaroner och korv! Tobbe och sandra körde en sleep over och vi la oss kanske nån gång efter 3 om jag minns rätt?...

Lördagen var väldigt seeg. Degade hela dagen, vi tog oss tillslut upp för att tappert gå till ica för att köpa godis och nått ätbart. Sedan tillbaka och se film. ( Fools goold = Typ äventyrskomedi blandning mellan nationaltreasure och 50 firsts dates den får *** och en halv stjärna, Lättsam att se på) Och sen såg vi även den ny utkomna 21 ( Handlar om Blackjack, Och att räkna kort den får **** stjärnor:)

Igår jobbade jag 10-18 i city, Och idag är jag ledig vi ska fara till lindköping idag och kanske köpa en grej får se om det bli av!:)

VIKTIGT: Kan nån snälla säga när det är vi senast ska betala resan !? och vad det var för boknr nu igen!:)


2008-09-23 @ 13:18:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Carro Nilsson

åhh gumman inser hur mkt jag saknar dig nu:) när jag e i sthlm får vi träffas mkt oftare! ta hand om dig. puss


2008-09-23 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback