Peppad

Vaknar som vanligt upp vid 11 och undrar vad jag ska göra resten av dagen, är så tråkigt då jonas inte längre är sjukskriven! Så tomt och tyst. Jag har iförsej fyllt upp mina dagar rätt bra endå, varit och fikat med Lisa min nya norska kompis på BaraVara, lunchat med Sandra och tobbe på La baugette ( som vanligt haha:P ) Skulle egentligen vara med rikard på torsdagen men han hade så mkt skola så det fick vänta, blev mys kväll med jonas istället. Nu äntligen är det fredag ikväll blire fest, Ska på Its SÅ med Sandra tobbe och Jonas vad jag vet än så länge. jag hoppas det blir riktigt kul, sandra lovade ifall att det var värt att ta ledigt för;) Pepp för ikväll !


2008-09-19 @ 12:44:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Frida

Åh gumman så fint du har gjort :)

Saknar dig massor å hoppas du har kul ikväll! Puss baby!


2008-09-19 @ 20:55:11
URL: http://fridagiese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback