TM FEST

I går Lördag bjud jag in hela TM gänget på fest, Vart ricktigt lyckat! Invigde baren ochså är helnöjd med mitt köp!:) Närvarnade var Jesper,Peter,Victor,Micke sen var det 3 icke tm:are (Rikard och Johannes, Jonas) men ju fler destu bättre:) Alla kunde inte komma but thats theirs lost;) Vi var hos mig hela kvällen och höll igång till kl 4..sen blev det sängen för min del jobbade idag 11-18. Tungt pass med tanke på gårdagen!

Idag pratade jag med gubben jag köpte baren av också vi kom överens om att jag skulle få 500:- tillbaka annars var det andra som ville ha den. Han sa även att han hört sig för med "experter" som sa att lukten skulle ifall va borta på 3 månader...:S men men ..

Sen tänkte jag lägga upp lite bilder också , ENYOY;)


2008-09-28 @ 20:22:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: J

vad kul att dem kom på fest hos er;D men vart är bilderna?



Saknar dig vännen!! puss


2008-09-29 @ 20:02:46
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback