TOODELS!

Var ute och gick en timma idag , han dock inte långt fören jag fick skavsår. Gick sista biten i hopp om att hitta ett ställe med plåster med en sko. Det gjorde jag ganska direkt så det var skönt. Väl framme vid mitt mål ( Jonas jobb ) Var jag helt slut och hade fått ännu mer skavsår. Så vi tog bilen hem och åt lunch. Efter det durchade jag en timme och försökte hitta på egna låtar haha. Sen gick jag en sväng till ica för att posta paket till de som vunnit på mina auktioner på tradera. Sammanalagt plusade jag 110:- lätt värt med tanke på hur knappert det är just för tillfället!


2008-09-18 @ 16:02:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback