.


Hej:)

Nu är det exakt en vecka sen vi fick flytta in i våran nya lägenhet. Jag trivs så jäkla bra! Kunde inte blivit bättre. 2.5 rum och kök på 74 kvm med balkong. Börjar bli riktigt fint :) Jag och jonas shoppade loss härom dan då kan man lungt säga att det gick några tusenlappar men det var det värt. Känns verkligen som hemma nu:) Köpte lite nya lampor ,mattor,inreding.
Igår hade vi första festen i lägenheten ochså:) Spelade lite fia med hutt, buzz, gitaru hero. det var super trevligt:) Gick helt okej inte fått ett ändå klagomål!:)  Sitter förövrigt i VÄRLDRES mysigaste morgonrock tänk er en ny tröja som är mjuk på insidan och ta den mysigheten x5 plus att den är så mysigt överallt det är min morgonrock lätt värt de 299:- jag la ut. Finns att köpa på hemtex! 

Nu ska jag äta pizza:)


2008-09-14 @ 15:41:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Frida

Nu får du allt se till att du uppdaterar din blogg vännen. 8 månader mellan första å andra inlägget accepteras ICKET ;) Puss


2008-09-15 @ 21:53:30
URL: http://fridagiese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback