dommedagen

Idag ska ja på stan me Fanny,vevve och kankse sofia ska leta lite kläder vore kul om ja kunde hitta nått vi får se :)

Sen klockan 17:40 har ja tandläkartid.....har mått dåligt för det 2 veckor nu.Först fick ja en tid i juni men det gick inte ja behövde mer tid.Så nu måste ja som gå,jonas har lovat att följa.  Ja är jätte nervös,jag vill inte gå dit =( hatar miljön där inne,lukten,färgen,stämningen. men mest hatar ja då dom säger

- Anna Lindström?

Urch ja får rysningar varje gång.


2009-08-10 @ 11:14:41 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Åh stackare ! ja e oxå livrädd för "Herr,Tand" var där förra vecka på jätte länge..hade tre hål!! JIPPI kommer kosta nått över 3000:- :(


2009-08-10 @ 13:11:37

Postat av: frida

lycka till anna!:) jag hatar tandläkaren jag me så jag undviker att gå dit om jag inte måste!:)


2009-08-10 @ 16:25:04
URL: http://shooooo.blogg.se/

Postat av: Svar till camilla

Fyyy fann!! så jälva dyrt!=( det är ju det som är det värsta med tandläkaren "återbesöken" då man vet att man har hål.


2009-08-10 @ 21:23:35

Postat av: Svar till Frida

Tack, ja kan säga att det hjäpte gick facktigst bra idag INGA HÅL:D Aldrig mått bättre:)


2009-08-10 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback