Ja, nu hittar jag!

Ja nu äntligen har ja köpt en Gps det vart en Navigon 4310Max Europe, det behövdes verkligen ja är så jälva kass på att hitta i Örebro och till alla andra ställen ochså för den delen;P




Idag har ja varit med Fanny på marieberg och kollat runt lite hittade ett till par skor så nu har jag 2 st nya till min samling så nu måste 2 st gå=(

Ikäll blir det fest, Bojan hade styrt nått får se vad det blir för kul!

Till ikväll / imorgon har jag förberätt mig med följade:

* Åksjuktabletter
* Bakistabletter
* Ipren
* Magpiller
* (Vatten+äta)

Och sen får ni som jag hålla tummarna på att det kanske kan funka!!

Puss!


2009-08-29 @ 16:58:37 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

men du tog ju aldrig dom:( du får testa det nästa utgång då!


2009-08-30 @ 16:13:03

Postat av: Emelie Holmgren

MIN BLOGG! :D


2009-09-01 @ 22:51:47
URL: http://till10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback