rik ska ja va!

Jag kommer att bli rik,yes ja känner det på mig. Du vet som man kan känna på sig att man håller på att bli sjuk,typ så. Har känt så rätt länge, undrar hur och när. Väntar vidare..

Ikväll har ja varit och tränat,fyy fan vilken värme kändes som ja hade astma då ja sprang fick ingen luft! Blev 4 KM,helt okej och helt slut!

Förövrigt så har ja haft smurfarnas "öppningsmusik" i huvet gått och nynnat på den hela dan. Jag och Jonas körde en lek igår då man ska gissa vem man tänker på ja tänkte på gargamel haha gargamel därav melodin.ja vill se smurfarna nu=)

Sista nu:
 
En sak som är väldigt jobbigt då man jobbar i butik, är då nån försöker säga nått till en på "brytsvenska". Man vill verkligen höra vad den säger. man vill verkligen förstå,ja hatar då ja inte gör det för det blir som pinsamt att man inte fattar eftersom att han eller hon uppenbarligen tycker att den säger det korrekt och då vill man ju inte gärna säga va igen.

-Har ni bullar?
-Förlåt vad sa du?
-Har ni bullar?
- Va bullar?
-Ja HAR NI BULLAR?
-Alltså vad menar du,kan du förklara?
-BULLAR!

Kom till slut fram till att det var "Boular" han ville ha alltså spelet boul ni vet då man ska kasta så nära som möjligt. LÄTT GISSAT.



2009-08-06 @ 21:08:51 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

Hahah Jag är trögfattad anna, jag fattar fortfarande inte, vadå bullar? Är det något nytt perverst ord eller? HAh


2009-08-08 @ 16:58:10

Postat av: svar till fanny

Hehe glömde bort att skriva klart så nu fattar du:P


2009-08-09 @ 16:31:43

Postat av: Sara

haha ska du också bli rik? jag också! Väntar fortfarande dock..


2009-09-01 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback