Utgång Frimis - Förfest fanny

En kul kväll me brudsen!





Haha , alltså fan va kort det är taget på toan,bara massa pose/cp- bilder
men ja gillar dom;)



Haha Fanny så arg:P





Okej ja orkade inte lägga upp alla men finns lätt 10 till haha:P



sen blev det rocknroll:D







En till bara för dig sofia då du har ögonen öppna;P











Haha sen blev det högen i sängen eller nån form utav det;P



Jag blir kittlad,därav mina mycket vackra utryck:D



Känns som nån OLW reklam? eller är det bara jag:P



En väldigt kul grej hände ifall vad jag och emelie tyckte, Michelle , "michie"
som tydligen fanny bara fick kalla henne ( HAHA ) gick ut före alla andra varför vet ingen.
Sen så skulle vi kolla om hon stog därutanför men det gjorde hon inte
så vi stängde dörren. Sen lite senare så rycker det i dörren samtidigt som adde
förssöker stänga igen så han står och tror att det är dörren som är cp och
hon försöker ta sig in igen sen fortsätter det så ett bra tag,för varken jag eller emelie får fram ett ord
mycket underhållade!







Där är hon "michie" eller ja förlåt Michelle!


2009-08-05 @ 19:07:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH asså vilka äckliga bilder:D Jag sa ju att han den dära 30 åringen pussa mig!:O haha och just det, varför var han med när vi åkte karusell?:P


2009-08-05 @ 19:17:11
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Postat av: Svar tii fanu

Hhaha ja vet;P 30?! haha whaat? var inte det sofias kompis?, ingen aning varför han ville väl:P


2009-08-06 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback