Back in business!

Så där ja då var man hel igen,har inte riktigt känt att ja återhämtat mig från utomlands än! Men nu så!

Jag och Fanny for till oslo Förra torsdagen för att hälsa på SARA,JOHAN aka Sune;P ,JÄDER, Men sen fick vi även träffa John,erik,johan osv så det var en trevlig överaskning!:D Vi fick bo i ungkarls lyan och det tackar ja så hjärligt för det var ju toppen bra,käk blev det inte så mkt av kom ja och fanny och ja på i efterhand hehe två pommes på burger king och en grillkorv och sen fick ja smaka lite av johns mat men det var som det. Fan vad hungriga vi var på bussen:P 3 dagar utan riktigt mat gör sitt. Har så mkt som ja skulle vilja berätta men ja orkar inte;P

Men sammanfattningsvis:

Ja hade en skit kul helg!!,Vi söp mest och hade det bra som man alltid har utomlands,Så jävla kul att träffa mina älsklingar igen:D Har saknat dom massor! Ni är toppen!:D Men som ja och fanny sa det som hände i norge stannar i norge;P det blir nog bäst så:) Men bilder ska ni få det kommer snart så fort ja får tummen ur!:P

Jobb:

Min älsade semester är slut och första dan på jobbet var i måndags , så nu äre mest jobb framöver:( Men det är då ja kan skriva lite roligare inlägg hehe:D


2009-07-29 @ 18:01:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Hej snygging! Jag har saknat dig, eller jag saknar dig! Skulle ringa dig men då var du i Oslo, men nu är du hemma! Vi kan väl höras vid i helgen?=)=)

PUSS


2009-07-31 @ 16:26:26
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: svar till J

Desamma vännen!! det tycker ja låter strålande:D var för länge sen nu:P för att vara vi ifall:P


2009-07-31 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback