Festivalfredagen


Förfest hos sandra.




Om ja får säga det själv en riktigt fin bild:D



Ida,jag,jonas myser vid det otroligt bra datahögtalarna;)





Ja skulle egentligen bara titta hur ja såg ut i luggen och som ni ser så är den otroligt REN!



Johanna är söt som vanligt!, nån gång efter det här kortet begav vi oss ut till området,som vanligt är det ett ganska stort hopp i tiden:D



Jag och carl taggar för bungy jump!



Yes,satan så taggad. ( Ja har för mig att det finns typ ett exakt lika dant kort på mig då ja ser ut som ja gör på bilden, samma min samma ögon, nån som vet av sig att dom har det;P)



Och om ni inte fattat så är det här efter vi hoppat kan man framförallt se på min lugg haha.



Seriöst ingen aning vad som händer? carl?



på vägen hem fick jag ont i fötterna, david ville testa:D



Sen var det upp för bevis om det verkligen går att springa i högklackat, i detta fall så nej haha:)

En rikigt kul kväll!!  thank you all! Johanna och carl ja vill ha era bilder sen bungy gympen osv:D har typ inga=/


2009-07-10 @ 15:05:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback