Utgång Liqvid

Ja ligger lite efter.......;P  så det blir ibland. Vi var ifall ut på liqvid förra fre,lör? minns inte riktigt fanny?:P Det är en lite mindre pub. Men ändå bra med sittplatser,det finns inget dansgolv så det är väl lite trist men det är billig öl, 29:- så det är perfekt då man har lite dåligt med pengar;P


Fanny ligger lite före mig,hade inte ens hunnit köpa en öl:D


Jag och Vevve, Börjar med en vatten och inväntar mina pommes då
middagen glömdes bort! Är förövrigt väldigt förkyld,därav  börjar ja lite
Piano:)


Matte & Amanda


Sälen,fanny och random som typ var där själv? fast sen fick
han hänga me oss.




Hahah alltid:D



Får tacka för en mkt kul kväll!!:D


2009-07-21 @ 16:05:33 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag minns typ inte när det va!?:O Och den kvällen asså? haha


2009-07-21 @ 18:17:39
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Postat av: matte

haha.. känsliga då =)


2009-08-06 @ 09:42:13

Postat av: Svar till matte

vadå känsliga,vad menar du fattar inte:P?


2009-08-06 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback