Hemma i skell.

Sådär ja då var man tillbaka i Örebro,fan vad tiden hemma gick fort. Jag har haft jätte kul! Har varit jätte mysigt att träffa alla och bara vara ledig:)

Måndag: Jag kommer hem vid 20,30, johanna hämtar mig på flygplatsen chillar hemma hos mig ett tag med johanna,johan,carl,amanda och mamma. Sedan spelar ja david och carl & amanda Bond på 64.

Tisdag: Hänger på Sandra,carro,johanna osv till boviken sol och bad. Fick även träffa stina osv:) På kvällen hade jag johanna,nina,liv kalas för liv som fyllde år:) av mig och johanna fick hon ett par skor:D specielbeställda ;)

Onsdag: Jag och lucas drar ut till hans stuga i sjöbotten och solar och snackar skit. Fan vad bräms det var ! men det var trevligt ändå:P Sen då solen gått ner far vi till martin och chillar :) Sen efter det for ja till mormor för att äta middag med mormor,morfar,stig,carl,david,mamma rå gott:) Sen på kvällen spelade vi marioparty:D

Torsdag: Jonas kommer till skellefte med tåg vid 9 på morgonen. Jätte tidigt..jag far och hämtar han sen somnar vi:P Vid halv 12 är vi uppe igen. Då tog vi med oss david hundarna och bilen till stugan som ligger i storsand = bjuröklubb. Solade och doppade fötterna inte mkt mer det var jätte kallt:P  Varit förbi och hälsat på Pappa och Annili=), Och farmor och spelat kula:D, sen gick ja lite på stan ochså köpte present till jonas:P  på kvällen var det snack om att gå ut men vi orkade inte blev en myskväll hemma istället:D

Fredag: Förfest hos sandra,med johanna,johan,jonas,ida,tobbe, mfl. Sedan ut på området, hade riktigt kul jag och johanna bestämde oss för att hoppa bungy jump, sen kom carl förbi och ville inte vara sämre så han hoppade ochså. LÄTT DET LÄSKIGASTE ja gjort. Han som stog med mig i korgen pratade hela vägen upp om hur viktigt det var att hoppa med huvet före. Väl där uppe var ja så jälva nervös så allt han sagt försvann. jag fick mer eller mindre panik. Sen sa han bara - Hoppa på 3 du får inga pengar tillbaka om du inte hoppar vet du. 1 2 3!

Jag hoppade...kan inte minnas hur ja gjorde då ja hoppade allt gick så fort men vad jag vet var att det blev en jälva snärt! satan vad ja for. Johanna kom fram efter hur fan hoppade du? va sa ja ja vet knappt? men ja hopppade!!=)

Sen visade hon bilder från då ja hoppade. JÄMFOTA haha. Ja jag är inte förvånad;P

Jag carl,david och jonad följdes hem ( haha catwalk )

Lördag: Jonas fyller år!!:) minikalas hos pappa och sen hos mamma:)
Bakis,började vända då man fick i sig nån öl,
förfest hos sussi  med johanna,johan,liv,tobbe,björn,albin,cissi,linda,issa mfl sedan ut på området och röjde :D hängde mesta tiden med carl,och jonas mfl jonas hoppade :P han ville ochså:D just ja sen köpte ja spindelmannen hanskar en till mig och en till carl. scwi!!!

Söndag:Bakis återigen...hela dan haha. Jonas for hem på kvällen=(

Mån: På dagen var jag med johan hemma hos mig:D , sen på kvällen var ja med robba vi såg baksmällan på bio helt okej film! absolut sevärd!

Tis: Tog en fika på vitbergs med johanna,nina,peter och johan. Sedan for ja till mormor för att fira ingrid ( min moster ) sen fick ja skjus till bussen av mamma. Hej då skellefte........

Kommer att sakna er alla! , har varit jätte kul att träffa er. Vissa hade ja defenitif velat se mer av!=/ det har gått så fort så man hinner sällan med allt. Hoppas vi ses snart igen. Ni är alltid välkomna att hälsa på!

Ska lägga ut bilder från festivalen, måste bara packa upp sladden osv:) håll ut:P 

skrev ihop det här så hastigt sa ja har säkert glömt nått hehe:D ni får ha lite översendeja har blivit jätte förkyld=(





2009-07-08 @ 16:03:12 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

Å låter verkligen jätte kul ju! Förlåt för jag är så dålig på höra av mig men min telefon har krånglat så mycket!! nu har jag en nyyyyu=) en iphone! så jag kan börja höra av mig!:D du får komma och hälsa på näääär du vill.. bara vi hittat en lägenhet och det gör vi inom loppet av den här månaden!:D MISS YOU!!


2009-07-08 @ 19:00:05

Postat av: c

saknade du inte mig? inte ens bara lite;)?


2009-09-20 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback