Heros lll - fan det är så mysigt när man inte spelat på länge:)

Förra helgen blev det liseberg med ett par polare, vi fick låna minibuss för 7 st av hajens mamma, lovely! I bilen satt jag fanny, hajen,tommie,jonas,kevin, och sofia. En riktigt skön dag med karuseller, glass, och spel.

Då vi blev hungriga så bestämde jag mig för att pizza skulle sitta fint. Det påminde om pizza hut och dom hade buffe som såg lovade ut. Jag tog 2 bitar på min tallrik. Första tuggan trodde jag skulle vara en riktig höjdar succe men ICKET. Pizzan smakade DEG, ahh bara deg. Den var till och med inte ens i närheten av en billys ( om man skulle skrapa bort allt på ) inte ens nära för den är ju helt gudomlig jämfört med denna tugga. URCH vad äkligt det var. Och kalaset landade på 130kr grattis Anna! du har lyckats igen! (och med igen menar jag thailand och alla andra gånger jag lyckas välja fel!)

I morgon blir det att fara till sthlm, först gå en sväng på stan för att sedan avnjuta en 23 timmars kryssning silja line RAW COMEDY. Det är komiker som bland annat Johan glans, mangnus betner,mårten andersson,måns möller och många många fler. Med på äventyret är johanna,johan,jonas och jag, mys:)  ska bli så skönt att komma bort lite!

I övrigt så har jag kommit igång med träning 3 ggr i veckan med hockyen, cant wait for the ICCCE!!


2009-05-14 @ 17:24:10 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

måste vara kul att ha så nära till så mycket roligt.


2009-05-14 @ 20:00:21

Postat av: Nina

hejhej snyggo=) Kul att du skriver =)

Roligt att kunna läsa vad som händer när man inte har så mycke tid att sitta och prata när det passar för oss båda ;) Hoppas du jonas johan och johanna hade roligt i helgen :) Kram


2009-05-17 @ 14:24:41

Postat av: Svar till avensjuk (kan inte stava helt,seriöst haha)

Ja det är härligt att ha nära:) synd att det inte kunde vara när till skell med!!!


2009-05-17 @ 19:33:29

Postat av: Svar till Nina

Heej på dig!:D Hehe eller hur jag ska försöka hinna med att skriva lite oftare, finner inte orken eller tiden alla gånger dock!. Joo det var rikgtit nice! saknar dig!


2009-05-17 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback