Utklassning

Igår hade vi träningsmatch mot Nora, dom spelar i våran serie i vinter. Fan vilken kul match det var, men hajen och fanny i första kedjan och mycket snack och snygga pass och fart så vann vi matchen! vi spöade skiten ur dom och vann med 10-0 =) våran första vinst! VIKTIGT:) 

sen får man ju tänkta på att de lagen vi möt förut har ju spelat i div 1, eller så har det varit killar. Så det här var första matchen vi spelade mot div 2 lag och ett lag som facktisgt spelar i våran serie.

Fick göra mitt första mål igår ochså fan va skööööönt,Bröt mig fri åkte full fart mot mål jag mot målvakten och ja vann hihi, fan va nöjd ja var:) sen gjorde ja ett till med ett klockrent pass från fanny, sen gjorde ja typ ett till ja stod framför mål eve sköt och ja såg till att den gick in! Grejen var den att pucken hade gått in vilket som tror ja. ja tyckte det var eves mål mer en mitt men ja "fick" det.

Idag så har ja gått en lång promenad i 2 h med fanny, vi gick genom fannys favvo ställe det var skit fint och perfekta gå vädret:)

Nu ska ja träna lite stryke eftersom ja missar träningen imorn=(

sen blir det att se gossip girl som har premiär!:)


2009-10-18 @ 16:34:14 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

:D oset<3 tihi


2009-10-18 @ 20:35:42

Postat av: Anonym

jättegrattis igen till er seger:)


2009-10-19 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback