Fest Fia 22år:D

Jobb till 18, sen hämta ja upp Fanny på vägen och tog me henne hem för lite öl, vi hann väl med 4 st sen kom Kattis för att hämta oss. Rally med dunka dunk på vägen till Fia:D





Haha vad gör du sötunge:)?



Väl framme var det inte bara vi där, mkt folk så vi fick sitta på golvet ett tag:P



Sen kom vi åt ett bord i köket:D Sofia bjöd på shotar med tequila sunrise? stämmer det:P?



Sen kom Emelie och var glad:)














WHONE THAI THAI! HAHA:)



Sen ville alla andra ochså ochså:P









Självaste födelsedagsbarnet:D



Haha va fan!:P



Sen blev som festen där vi var med Gitarr och allsång:)



Toabilder såklart;)



Vi dansnade en hel del ochså:)





Sen blev det bara ja och Fanny kvar så vi bjöd på en 2mans show;) Av en egentolkning av modern dans kanske?:P







Sista bilden för kvällen ifall på min kamera:) , Tack för en kul kväll tjejer ja hoppas du tycker att din födelsedag blev rolig:) Tack för inbjudan nu taggar vi för HALLOWEEN;)


2009-10-11 @ 00:52:03 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

vafaan snodde han min snusdosa! haha whone taiitahii<3


2009-10-11 @ 01:02:23

Postat av: Sofia

Vilka fina bilder haha =D ja jag tyckte min födelsedag blev perfekt! och jag hade jätte skoj tack så mycket <3

Btw det var tequila rose :D


2009-10-11 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback