Idol 2009

HAHA, ja vad kan man säga så jälva pinsamt! det bara vred sig inombords,var jobbigt att se på ändå var ja tvungen att se om det 5 ggr. För er som inte såg det så kan ja korfattat säga att det var en tjej som tyckte sig höra sitt namn och trodde då att hon gick vidare, men ack så fel hon hörde. Jag ville lägga in klippet här från youtube eller nått men som med allt annat så har ja inte orkat lära mig. Sara hur gör man?:)


Tack för underhållningen du gjorde min dag:D

Sista barmarksträningen igår ochså..skönt nu är det bara ispass framöver:D

Idag börjar ja inte fören klockan 15.05 så ja tog mig en rejäl sovmorgon mycket mysigt blir dock lite skumt då jonas kommer hem från jobbet då ja vaknar haha snacka om att leva 2 olika liv ibland., ikväll blir det att se detriot mot saint louis:)

Shopping i helgen ja är taggad;)


2009-10-02 @ 13:55:03 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sakaaa

*gå in på youtube

*klicka på klippet du vill ha in

*till höger i en grå ruta står det:

"webadress" och "bädda in"

*Kopiera texten som står i rutan "bädda in"

*Sen går du in på bloggen där du håller på skriva inlägget

*Och så klickar du på ikonen där det står HTML (eller något sånt)

Och sen så klickar du på uppdatera!



Klart!:)


2009-10-02 @ 15:34:03

Postat av: frida

hahhaha hon va riktigt riktigt pinsam!!:) hahaha


2009-10-03 @ 17:22:31
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback