Juletider nalkas

Ja var på stan härom dan o köpte julklappar eller det blev bara 2 st men ändå, och som alltid då ja hittar saker till sara så vill ja ha dom själv..så än så länge så låtsas ja att det är mina =)

Så på tal om julklappar så önksar ja att följade personer skickar mig eran önskelista!
( antingen här eller på min mail:) )

Mamma
Pappa
Carl
Sara
David
Fanny

Sen är ja lite förvirrad ang lilla julafton i skell i år..hur blev det?? Johanna?,Nina?,carro? nån som har koll?

Sen ska vi ha en lilla julafton i örebro ochså:) Vilka vi blev är ja lite osäker på men Fanny,Sofia,Emelie,Hajen var det väl ifall nån mer=)? Hur som helst så styr vi nått julebak med lite julklappar :)

 


2009-10-15 @ 14:27:05 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

alltså jag och nina styrde en lista på vem som skulle ge vem när vi träffades på krogen:) men jag vet dock inte om den är kvar... ska leta, hehe

puss


2009-10-15 @ 17:27:06
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: cccc

måste styra upp de där. tycker endå att den som får av mig blir lite extra eksklusivt eftersom min julklapp kommer frn utlandet (norge) ;)

hihihihihiihihihi


2009-10-18 @ 17:22:54

Postat av: f

du är sötast anna:)


2009-10-18 @ 20:37:27

Postat av: dave

Vill ha inte ha nått :D som vanligt :D


2009-10-24 @ 02:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback