Min okända brevvän

Min kära brevän (Tydligen):
Ja fick ett brev hem till mig för nån dag sen med min adress och mitt namn eller inte det stod Angnes men ändå. Ja öppnade det eftersom ja tänkte att det ändå var till mig då allt annat stämde. Väl i så upptäckte ja ganska snart att det inte var det.Det fanns ingen avsändare på baksidan och ingen som hette angnes osv här i kring. Så va gör man?Det var typ 3 ark papper skrivet på verkar som att nån skrivit till sin brevän eller nått tråkigt var det ifall! Hur som helst så skickade denna person med 100kr och 2 påsar te ochså. Det var väl för gulligt tänkte ja , va snällt till mig? Tack:)


Idag:
har ja jobbar som ja tycker att ja gör alla andra dagar hela tiden förutom då ja e ledig haha:D

Ikväll: har vi träning wiie=) är taggad som alltid, hatar att min handled har fått knäpp och bröjar krångla hoppas att det går över,,..nog för att ja haft det till och från sen frasses..och det var länge sen så det känns som att ja helt enkelt får bita ihop tills det vill ge upp ett tag.

Imorn: äre fest hos fia ja är skit peppad!!:D

Hajen: Ja vill ha bilderna sen guldis!!:P


2009-10-08 @ 18:51:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: cczzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

känner att de viktigaste med de här inlägget är:

1. vad köpte du för pengarna?

2. var teet gott?



---------------- nå¨gonting som inte har med inlägget att göra. vad önskar du dig i julklapp?

älskar dig :) puss/ caaarolina


2009-10-09 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback