NEVER EVER

Svininfluensan..



Aldrig i livet att ja tar det där jälva vaccinet, folk har dött,nån har tappat talförmågan,nån kan inte längre gå. Det blir ju bara för mycket verkar ju ifall inte vara så beprövat. Antingen blir du sjuk eller så får du nån annan hemsk biefekt.Ja tycker det hela är så himla uppförstorat,det är ju bara en influensa som det alltid är varje år du får feber och mår piss några dar men inte så mycket mer,att dom ska lägga ut 1,8miljarder på medicnen känns ju inte så värt,då de flesta säkert redan varit sjuka eller är immuna sen innan.

Sen läste ja om nån nån annan influensavåg som vi haft för flera år sen där fler dog av vaccsinet än själva sjukdomen. KANON.


Nån som tänkt vaccinerna sig?


2009-10-26 @ 20:25:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

film tips:

7 pounds

Never back doown



fick hjärnstillestånd för tillfället..skriver om jag kommer på mer=)


2009-10-27 @ 15:56:28
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: SaryyY

HEJ

Först och främst måste jag säga att jag blir så lättad när du känner exakt samma som mig, och sen så saknar jag dig så jag spricker!

Kändes som att jag var med dig nyss när jag läste allt..



KRAM HJÄRTAT!


2009-11-08 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback