Oväntat besök

Alltså snacka om lilla shocken då ja jobbade i torsdags, jag står och packar upp varor hör hur nån hälsar "hej" ja hälsar tillbaka men vänder mig inte om direkt. Sen så tittar ja upp och där står tro det eller ej VG!=) Gu va glad ja blev kramade om min saknade vän och blev helt till mig. Det kändes så sjukt haha=) JÄTTE KUL ATT SE DIG VÄNNEN=)

Klicka f�r att st�nga bilden

Hihi tack ja lånar den:P


Annars då: Jo i torsdags då ja jobbade så fick vi ny lev. och det betyder nya prylar:) Alltid lika kul men en sak ja fastnade mest för var vad som kom till att bli min nya mobil:) Kunde inte hålla mig länge utan köpte den dagen efter på fredagen då ja fick lööööön=)

 

I LIKE:)


2009-10-24 @ 12:01:57 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

wohoo du köpte den iaf:D


2009-10-24 @ 14:18:51

Postat av: Anonym

Nice, längtar till jag får min nya mobil också :) MAMI


2009-11-04 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback