SKONA MIG!

Jag hade träning i torsdags, ja somnade halv 6 precis efter att ja ätit massa mat och tänke att ja bara skulle vila. vaknar upp klockan 19 då träningen börjar. Ja skyndar mig till träingen är där på 5 min. Jaha då skulle man springa 3 Km gu va ja mådde illa maten låg i halsen kändes det som..sen var det styrke. Det har börjat bli kallt ute så även om man blev varm så frös man ändå. Jag ångrar att ja for till träingen för efter den blev ja sjuk=( Så nu har ja haft skit ont i halsen har inte pratat nått idag, men ja känner att det inte står riktigt rätt till:(

Med match idag och allt, vet inte för tillfället om det känns så bra att spela med detta. Lever fortfarande i förneklelse och tror innerligt att det ska gå över tills matchen senare idag.

Jag har till 15.00 på mig att bli frisk, Fanny är på väg med mirakelmedicener och heling!, sen ska vi väl hinna med att handla lunch och fika. För sen bär det av mot VÄSTERÅS.

Huskur
Nu ska ja ta 2 skedar salt i ett glas varmt vatten och gurgla

- Gårkvällens mupp -

-Hej har ni nått för 20 kr?
- Ja, vi har dom har bollarna kostar 10 kr om du köper 2 sånna blir det 20 kr
-Nej dom vill ja inte ha nått annat
- ja du den har flaskan kostar 20 kr på pricken
-Nej inte sån heller , har ni nått för 20kr ,20kr är det ja har,kolla här är mina 20kr va har ni nått för 20kr
(Ja bläddrar och kollar i katalogen)
- Nää du det verkar vara det vi har där i kring för sen kostar det 30kr och uppåt.
-Okej men har ni nått för 20 kr kan du kolla igen, för ja ska ha nått för 20 kr, jag har 20kr kan du kolla om ni har nått för 20kr?
-Ja alltså det var det ja sa att vi hade sen förut, sen är det inte så mkt mer tyvär.
-Ja men ja vill köpa en laserpenna har ni sånna vart har ni sånna kan ja köpa en sånn för 20 kr för 20 kr är det ja har ja vill köpa en laserpenna
- Ja fast den kostar 100 kr och så en sån har du tyvär inte råd med.
-Ja men kan ja få köpa den för 20kr för det här är det ja har ( visar en 20-lapp )
- Nej tyvär det är samma pris för alla.
- Jaha okej,

Går sedan där i från med freaky eyes.


2009-09-19 @ 10:49:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Nej fasen jag stannar i norr ett tag till :) Jobbar du nu eller pluggar du? Du är kvar i örebro va?


2009-09-19 @ 17:37:57
URL: http://eeeme.blogg.se/

Postat av: Pappa

Hej min tjej!

Du verkar ha fattat vad det går ut på!

Så är det, det finns folk man vill träffa igen, och det finns de man aldrig vill se igen, det gäller bara att bestämma vilka de personerna är, ok ibland kan man ta fel, men oftast inte. Ps försökte ringa, HUR GICK DET I HOCKEYmatchen (Kinnarps Arena)


2009-09-20 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback