Guldsmedshyttan

I helgen har ja varit på träningsläger i guldsmedshyttan. Det där med att stiga upp tidigt har ju aldrig varit min grej sen att träna direkt direkt efter det gick ju sådär haha. Efter lunch hade vi träningsmatch mot hällefors dam div 1. Vi förlora med 4-0 men vi hängde ändå med rätt bra , och ja vet inte hur många chanser våran femma hade!! , otursförföljda skulle ja vilja kalla det.

På kvällen satt vi och chilla i våran "storstuga" där alla skulle sova. Jag kände direkt att ja blev lite rastlös och kände att ja ville hitta på nått. Så ja föreslog att vi skulle köra idol. Och laget så ja:D HAHA det var skit skoj! , Maja som Jide, Emelie kamera man, nordling,jenny,sara som jury, och Jag,Fanny,Ahlin,Yrsa,Bojan som artister osv. Efter en lång kamp blev det faktigst paulitte som tog hem segern! Hajen har tagit cirka 500 bilder så ja ska lägga upp lite så fort ja knyckt några av hon;P

Matchen på söndag mot killarna vill ja inte ens tala om blir arg bara ja tänker på den!!, Min klubba gick av  i 19:e minuten. Inte värt..:(

Förutom det så var det en riktigt mysig helg:D


2009-09-30 @ 11:26:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback