STACKARE SOM VAR MED PÅ BLANDTRÄNINGEN;P

Nostalgi?
Haha fan va sjukt. Jag spelar jätte hög musik. Sen hör jag mitt namn ropas "Anna!, Anna" Vet inte varför men för en sekund kändes det som att jag befann mig på allvädersgränd och carl ropade på mig för ett ja skulle sänka. "Anna , Anna!" Hörs igen, va fan vart kommer det ifrån, jonas står nedan för balkongen och ropar aahhha. Så så vare!


Träningen idag
Jonas kom nyss hem han surar över träningen som var idag, säger att den var sjukt tråkig och att alla lika gärna kunnat vara hemma och avnjuta denna fredags kväll med vänner istället. Att han var tvungen att förklara allt 8 gånger för att de små inte förtog och att ingen egenlitgen brydde sig om att ta i eller koncentrera sig,jag förtår er!
Chriter och flick ingen bra kombo! Men det är bara en träning kvar nu sen är det ALDRIG MER FLICK ELLER CHRITER:D Inte för att ja lider har aldrig varit med på dom träningarna:P Nu peppar vi på träningen imonr och matchen på söndag visst då!?=)

Jag har jobbat tills nu så ja var inte med, men känner inte att ja missade nått haha stackare.

(I sept så har dom gjort så att vi har 2 träningar i veckan , så fredgarna har varit med flick dvs man får dela upp planen. så blev inte fallet idag utan dom körde ihop. Nu i okteber kommer vi ha 3 ispass bara dam.)

Ikväll

Ville Fanny o co att ja skulle hänga med ut till liqvid..Orkar jag? Det kändes jobbigt. Ge mig lite ork!


2009-09-11 @ 19:06:48 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag kommer aldrig gå på fredags träningarna längre om dte kommer vara såhär...



JO ANNA DU ORKAR!! DET BLIR KUL=) CATTIZ, EMELIE, SOFIA, JAG OCH KANSKE HAJEN KOOOOM!!


2009-09-11 @ 19:32:39
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Postat av: dave

hahaah allvädersgränd :D


2009-09-23 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback