Svenska kyrkan

Dumma dig
Hur kan man vakna av sig själv? men ändå vara hur trött som helst? Svidande ögon och en plågad rygg hur går det ihop.

Svenska kyrkan
Som ni kanske förtår från ovan har min morgon varit emot mig. Jag öppnade lite post i morse, fler brev från svenska kyrkan, JUST JÄLVAR ja skulle ju gå ut ur det där. Fan, så ja sätter mig ner och försöker få tag i nån som  vet hur man gör, ingen svarar. Så ja googlar, verkar enkelt OM MAN HADE EN SKRIVARE(!) Sen äntligen på hitta, ett nr som faktigst svarar. Nu är blanketten på väg snart är ja inte längre medlem.

Jag vet inte varför ja är medlem från första början?!, helt onödigt då ja inte är troende för 5 öre, ja har inget intresse av att gifta mig eller begravas där. WTF. 2000kr av en lön varje år går tilll svenska kyrkan jag blir så arg,dels på mamma som låtit mig vara med och inte gått ur åt mig då ja ville det sen ja föddes. Dels mig själv för att ja inte tagit tag i det, och dels att jag vaknade på fel sida. Urch nu snart äntligen är det ÖVER!!

Nu kom Fanny innanför dörrn , ja som sa att ja skulle hinna med och durcha och göra mig klar innan hon kom. Fan ja sitter i morgonrocken haha.

Gotta go.


2009-09-17 @ 12:14:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Jag ska flytta till getberget :)

När hälsar du på nästa gång? jul?


2009-09-17 @ 19:24:02
URL: http://eeeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback