Äventyr med Fanny


Mys

Igår var jag med Fanny , ja hjälpte henne att söka lite jobb så nu väntar vi bara på att alla ska ringa upp så hon har lite valmöjligheter;P sen myste vi bara och gjorde egenltigen inte ett skit skönt tycker jag:D

Klipptid

Idag så gick vi till hennes frisör hon hade bokat klipptid.Jag tog före och efterbilder men väntar med att lägga ut dom tills ja fått hennes godkännade:D hehe:)

Jag passade även på att klippa min lugg som växt som ogräs senaste månadarna:P så nu kan ja se igen :)

Zara
efter det gick vi in en snabbis på Zara där ja hittade ett par assnygga byxor och en mysigstickad sak utan armar:) Sedan tog vi bussen vidare till Mb ( Marieberg ) mitt nya Mb ( Moröbacke ) känns mysigt att kunna säga Mb igen haha:D


 

Hg pris picknickmiddag

I centrat gick vi lös på en hg pris middag för 27 kr man fick plocka från en buffe och sedan väga maten för att sedan betala precis för så mkt man plockat kanonerns måste ja säga! För annars brukar man behöva betala 80-100kr för buffe och jag känner aldrig att ja "äter upp" dom pengarna.

Hockey

Sedan gick vi till Stadium för att kolla på hockeyutrustning, jag behöver verkligen nytt,det jag har nu är lånat och för stort. så efter många om och men bestämde jag mig för ett par benskydd och ett axelskydd i (Nike) Bauer så klart;P som allt annat haha så märkesnörd ja känner mig:P



Ja kan säga till er som inte spelar hockey, fan vad dyrt det är med utrustning!:( 1600 spänn! rena rånet.

efter det var vi som nöjda för dagen och tog bussen hem igen, nu spörengnar det ute så ja är glad att vi for hem då vi for!!

Ikväll

Väntar ett spinningspass och förhoppningsvis mat jag är jätte hungrig men ack så lat.


Puss!


2009-09-03 @ 17:30:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

det var en värd dag=) Jag vänjer mig snart vid håret men inte riktigt riktigt än! haha:D


2009-09-05 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback