Västerås VS Örebro

Jaa, igår innan match fick ja ta till drastiska åtgärder då ja ännu inte hade blivit frisk sen i torsdags. Apoteket var närmast till hand så ja shoppade loss på allt som kunde få mig att orka spela hela matchen och inte tuppa av mitt i.

Muccoagin - För halsen
Espiritox - Mot förkylning
chi san - mot trötthet osv.


Hela 300 spänn :S Men det var det värt alla gånger från att ha mått ungefär 70% till 90%. Ja spelade matchen utan problem:D

Det
var borta match och färdmedlet blev bilar, trist. Men så fort vi kommer igång med pås-försäljningen då jälvar blir det buss:D Det var många sjuka och många som tränat dåligt så det slutade med att vi bara var 10st som skulle spela matchen. Dvs 2 st 5:or, helt okej för min del mer speltid för alla:D

Vi spelade hela tiden jämt och var egentligen det bättre laget. Olyckligtvis fick dom in ett mål i första perioden, och vi hann aldrig kvittera. En riktigt kul match , då det hela tiden var så pass jämt, vi hade mycket puck i deras zon och hade väldigt många målchanser men fan vad otur vi hade. Det ville sig inte. Sen spelade vi bara 2 perioder. Då det bara var en träningsmatch och dom hade tydligen lyckats dubbelboka fick vi avbryta matchen 5 min in i 3:e perioden. Riktigt strörigt!, och frusterade att vi inte kunde få göra ett mål och vinna matchen hade varit så jälva skönt! 

Jag vet att vi hade kunnat lite spela bättre , ja vet att vi hade kunnnat vinna matchen. Vi behöver bara mer vilja och mer "jävlar anama"! Tuffare tag och snabbare pass.

Sen så var ju Sofia som ja vanligtvis fått spela med sjuk. Det sög. Aldrig mer får du vara sjuk gumman:)


2009-09-20 @ 13:30:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback