Kan ni gissa monstret?

Igår efter att vi kommit hem så tänkte vi lägga oss tidigt eftersom både ja och jonas skulle upp vid 7 tiden idag och ja skulle dessutom skjusa ut jonas o gänget till deras buss. Men allt gick inte enligt planerna.

Vi hoppade in i durchen, ja blev klar före så ja tar en handuk som hänger på dörren, då från ingenstans kommer det äkligaste kryp ja någonsin sätt mot mig och brummar som ett jälva monster.

Och ja reagerar som ja alltid gör skriker som om ja håller på bli slaktad av skream och springer tillbaka och nästan river ner hela durchraperiet och gömmer mig bakom jonas.

Han ser livrädd ut och ja är livrädd inte så konstigt med tanke på hur ja beter mig, ja skakar av rädsla. Den är borta, vi kollar mot lampan och där uppe på badrummsskåpet sitter den.

För att ni ska få en bild av hur den ser ut tänkte ja lägga upp en bild av den som jonas tog med ja har då inte ens vågat titta. Så ni får den i skrift. En kropp som två humlor men ser ut som en geting, men om man ser till vingarna så påminer det om en jättestor mal. Kan ni gissa?

Hur som helst så när vi (jonas efter lång lång övertalan) väl samlade mod att döda den så hade den krypit under badrumsskåpet som sitter fastskruvat mot väggen. Jonas försökte spraya ut den med diverse hårprudukter. Ingen större lycka, men vi hörde han, brrrr brrrr brrr ekade det. Ja får rysningar av det ljudet. Efter 2 timmar får jonas äntligen ut den med en kniv och i all förtvivlan lyckas han snitta den på mitten och avslutar med en elchock av "elracket".

En sak ja inte tror så många vet är att jonas är minst lika rädd som mig, så ja tycker han gjorde det jälvligt bra haha.

Fy fan vilken jälva kväll, hatar kryp.


2010-04-17 @ 08:38:00 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

bra skrivet, jag riktigt kände hur du kände dig. Monstret var dock mer rädd än du var tror jag....


2010-04-19 @ 10:34:41

Postat av: F

HAHAHAHA Det kan inte ha varit roligt när du såg den men det blev en rolig historia, jag garva ihjäl mig för jag ser verkligen bilden på dig när du skriker som fan och är as rädd hahha:D <3


2010-04-19 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback