tempo go go go

Ny vecka nya tag, jobbar 8-17 hela veckan med dagarna fullproppade med utbildningar och föreläsningar. Det är en hel del att ta in med andra ord!! Känner lite inre panik av att hinna lära mig allt och att det dessutom ska fastna i huvet. Idag gick vi bland annat igenom kassasystemen och lite hur dom funkar kul att få testa lite.

Jag känner mig rätt slut i kroppen, inte rikigt van att "jobba" dessa tider, men det är bara till att vänja sig! Har svårt att hinna med att träna, då träningerna börjar 17.30 men idag är det sen träning..innebandy väntar!:)

Återigen verkar detta jobb riktigt roligt, och ett stort plus är ju alla glada medarbetare man lärt känna under tiden!

Nu är det dags för mat, middag. orka.


2010-04-27 @ 17:58:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

förstår att det känns mycket att lära sig men jag vet att du tyckte samma sak när du började på TM så det klarar du säkert. Låter stressigt med att sluta 17.oo och träning direkt 17.30. Du gör det bra. Kramisar


2010-04-28 @ 15:02:22

Postat av: j

Har du tagit bort lösen skyddningen? puss


2010-05-01 @ 17:27:16
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback