Alanya here i come

Sitter och packar för fullt, taggad till tusen. Jonas styr musik i bakrunden, (han har givetvis redan packat) Jag har varit glad hela dagen för idag var sista dagen och nu är den jobbad så ja har 2 underbara semesterveckor framför mig med min finaste:) På söndag morgon bär det av till Alanya (blir en vecka), ska bli skit kul. Ännu roligare ska det bli att träffa lillebror och albin o björn! Peppad.

Ja nu sitter ja här och tog ett break i packningen, ja får som panik då ja egentligen inte tycker om att packa väntar på att jonas ska ha tid att titta på.

Sara ja ringer dig då ja kommer hem:) Du är välkommen när du vill men det vore kul att tajma så ja är ledig=)=)

Nina: ja har det jätte bra:) går på semester idag som du ser så det kan inte bli mkt bättre:) kul att du skriver igen!


JUST JA: hade min första hockeyträning för säsongen igår ochså skit ball!! som ja har längtat:D


Ja slänger upp några mobilbilder sen;)


2010-08-20 @ 19:35:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

Fattar exakt vad du menar med att man vill ha någon som ser på. Samma sak när jag ska städa, brukar alltid kalla in folk som kommer in i rummet och bara sitter där haha! Ska du hem något till skell? Jag åker nu på måndag, eventuellt onsdag. Ska du också? hija:D


2010-08-27 @ 02:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback