bilar igen då

Ledig idag, vi ska ännu en gång kolla på en bil bra sugen på bara ta nån ! Eftersom våran inte ens är körbar. Håll tummarna nu. tur man har så fina vänner som kör en <3  idag blir det nån megan? jonas vet.

Drömmde en sjuk dröm, molly hade dött och jag ville inte det så då sydde vi ihop henne sen börja hon leva. Hon gillade mig mest. haha sjukt. Så därför mår molly bra?



nu ska ja göra mig i ordning vill som aldrig vaka till helt sego.




2010-12-03 @ 12:19:34 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Hellu! Är super nyfiken vad de blev för bil, vill ringa och fråga hela tiden då jag kommer på mig själv att min mobil inte fungerar......

Har jag inte igång min mobil innan morgondagen så ringer jag från Johans mobil, nu var de alldeles för länge sen vi hördes av! Puss!


2010-12-04 @ 14:48:50
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Fanny

ååh sötaste hunden!!


2010-12-04 @ 15:37:44

Postat av: DAvidd

haha the cuuuteee , joo hon mår bra :D


2010-12-05 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback