Carl och David! se hittåt.

Ja så här va jag och jonas var och handlade och strosade runt på ikea osv i lördags , ja ni hörde rätt ja var och handlade dagen efter utgång, Ja drack väldigt mkt vatten och det verkar för en gång skull ha fungerat och för att inte tala om max maten efteråt=) så 1 - 105 till mig vs bakis=) Hittade massa fint till lägenheten bla låtsas blommor , annars dör dom bara! och lite fina ljustjosan=)

Väl hemma och när vi fått i ordning alla grejer så började vi packa upp tvätten, och som alltid då ja gör det får ja lust att städa min garderob (ALLTID) så det slutade men att ja och jonas rensade ur en hel byrå på gammalt och smått. DET NI=) 


NYTräkruka med blommor med apelsiner i:P


NYÖdla julklapp av nina(den längst ned) passade skit bra med den övriga familjen med ensamstående mamma så hon blev jätte glad;P Blommor nya och min smyckesminikista är nya=)


NYJulklapp av jonas family:)


Nyinköpta igår:)



Jonas skulle slänga massa t-shirtar men ja tyckte det kändes önödigt då dom ändå är fina, så carl och david nått utav intresse? Annars går det till barnen i afrika.



Carl & David


Carl kanske david



Carl kanske david




David


LET ME KNOW:)


2010-01-10 @ 17:29:41 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: carl

hej=) alla ser bra ut och behöver faktiskt t-shirtar också=) men frågan är ju bara hur omständigt det är att få dom hit?:P


2010-01-10 @ 20:21:42

Postat av: david

jaoo samma här :), jag kan gärna ta på mig dom


2010-01-10 @ 20:26:56

Postat av: Svar till Carl

Hehe vad bra=) jaa eller alltså min tanke var ju att ni kunde pröva dom om du kommer i mars?:P


2010-01-12 @ 20:55:36

Postat av: svar till david

Haha så söt=) ja snart kan du få göra det i Mars wieee=)=) om du kan ha dom, det är ju det med storlekarna du har ju blivit så stor:P Men ja skrev ju nedan hur ja tror dom passar bäst men då ser vi=) Men då vet ja att ni vill ha dom ifall=) ( om de passar) =)


2010-01-12 @ 20:57:05

Postat av: Anonym

haha well i say thank you , nämen jaa blir king:D, längta;D;D skönt å komma bort sen äre säkert varmare hos er då ;D, jaa exaktli men har ju typ jonas storlek , men kunde han inte ha dom?


2010-01-12 @ 21:44:31

Postat av: Sara

Jag vill ha enter do not enter:D

haha vadå.. vaäääeerrtt..

ps. jag är seriös.

kram


2010-01-15 @ 02:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback