Julen hos pappa <3

Ja som kanske ingen missat så var ja hem till mitt kära Norrland över julen, blev bara en vecka vilket kändes som typ en dag. Men ja kunde inte vara ledig mer än så..skit tråkigt. för min del hade ja kunnat stanna mkt mkt längre! På den veckan tycker ja ändå att ja hann med rätt mkt, men som alltid så hann ja inte träffa alla som ja velat träffa!=( Men ni är välkommna att besöka mig när ni vill!;P










Världens sötaste pappa:)











Älskar den här bilden så himla söta:D



Varför känns det som att det bara är vi som tar sånna här bilder?





Mums:D



KÄRLEK<3



Eller sånna här bilder? , nån seriöst nån som har?



Min favvo:P


Anna & Saras fotosession:






<3


Ja hann med det viktigaste ifall och det är ju familjen! saknar er redan, alltid. Älskar er mina kära!


2010-01-07 @ 19:26:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Pappa

Fina/Roliga bilder. Håller med om att det blev lite tid, men jag förstår att det är många man vill träffa och tiden går fort när man har roligt!


2010-01-11 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback