En dag på staaaan ( ska sjungas )

Ledig! , det är en obeskrivlig känsla. Min morgon startade dock med att nina försökte väcka mig, ja sov vidare men det blev inte som det var innan. Lika bra ville ändå inte sova bort hela dagen. Så nyfiken som ja är ringde ja upp kort därpå och fick veta att nu har Nina och peter bokat resa ner till mig i mars då ja fyller år WIEEE=)=) Det gillar vi! Efter det blev det frukost...har inte så mkt kvar att välja på så det fick bli macka med päronsaft. ( Som för övrigt alltid får mig att tänka på sommarstugan och dom färgglada muggarna min favvo var olivgrön, hatmuggen var orange med sand i )

Nu snart ska vi bege oss ut på stan och det blir nog även en sväng på marieberg,så mysigt att bara vara ledig vilket som.




Längtar:)


2010-01-28 @ 12:01:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback