Inhandlat squeezebox äntligen:)!

Mitt senaste inköp blev en squeezebox Radio en liten webbradio som skickar musik via trådlöst nätverk direkt från datorn in till squeezeboxen som har inbyggda högtalare, inga dåliga sånna heller riktigt fint ljud! Denna ska stå placerad i baren ifall på fest så kan man ha datorn typ i köket,  men det kommer nog flyttas runt en hel del, smidigt som fan:)!



Idag har ja och jonas varit på stan & mariberg hela dagen, det är min favorit syssla bara hitta massa fint till lägenheten och mysa på stan med min älskling=) Fyndade lite på marknaden 10 par sockar för 100 kr VÄLDIGT VÄLBEHÖVLIGT!, hel svarta äntligen. Sen hittade vi svarta hiss gardiner på hemtex halva rea priset VÄRT:) , Hittade en fin tavla på chilli och en as fin lampa på Entre och massa mera men ja lägger upp bilder då vi fixat klart med allt:) så ni får ha lite tålamod för ja hinner inge mer nu har träning snart och fram tills dess blir det till att fixa o dona med ljuvlig musik från min squeezebox;)


2010-01-28 @ 17:48:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback