Modell för en dag!

Ikväll blev vi bjudna på middag hos nillssons sen spelade vi mitt nya spel galli mattias ( som rappa kalja fast med bilder ) kom nyss hem så nu blir det nog att sova!

För nån dag sen blev ja uppringd av modellfotograferana att ja blivit utvald till att få åka limosin och få sminkning och hårfixeri av proffs och sedan ta 100 pix på det i studio, ja tackade ja och bjöd med fanny som vän så imonr smäller det:) Modell för en dag och kameran ska med för att dokumentera;)

Nu väntar sängen för mina ögonen vill blunda!


2010-01-23 @ 00:17:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Så jäkla ball=) hoppas ni får en supertrevlig dag och ring mig sen så jag får höra hur de var:) puss


2010-01-23 @ 10:50:33
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback