Modellbilderna

Ja igår var jag och fanny som sagt och skulle bli modeller för en dag. Vi fick hämting i limosin vid 16.30 och klara vid 20 nån gång, hela dagen bestod mest av väntan vilket kändes sådär. Dagen blev inte riktigt som ja tänkt mig då fanny fick för sig att inte ta några kort alls (kan ha berott på att alla som väntade på sin tur stor och tittade på då man tog korten:P lite scenskräck kanske:P och att fanny höll på att dö av hunger) tråkigt tyckte ja men ja tog alla kort ja fick. Sen fick man möjlighet att köpa bilderna ja valde ut 4 st som numera är mina egna:) En jätte kul grej och man kände sig verkligen som en modell haha, fick tips om hur man skulle posea sen hittade ja även på lite eget hihi=) Ett minne för livet skulle ja vilja säga synd bara att det inte blev några "gruppbilder" som ja sett fram så mkt emot! men du vet att du lovat mig dom nån gång:*P hehe









Haha ja men ja gillar dom:)


Sen på kvällen blev det filmkväll hos martin o co vi såg paranomia activity, ja hade inge val ja visste inte ens vad dom skulle se. så ja satt bakom en kudde typ halva filmen haha. Hade jätte jätte svårt för att somna inatt ändå för de lilla ja råkat se. Urch vilken hemsk film!!


2010-01-24 @ 16:31:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

Haha jag var hungrig och sur sen visste jag ju att jag ändå inte skulle köpa bilderna:P men lätt att vi ska ta egna!:D


2010-01-24 @ 16:52:49

Postat av: nina

faaaaan vad snygg du är !!!!!!


2010-01-25 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback