Så nära!

Ja nu kom ja precis hem från en tuff match mot sveg. Det var en jämn match och vi hade ändå många chanser! , ja känner mig nöjd med min insats, dock inga mål gjorda idag ( Då inte uppvärmingen gills:P) men vi lyckades ändå knycka en poäng!=) De gjorde mål i första perioden ganska fort in på första perioden. Men vi är inte sämre än att vi svarar med ett skott från blå ( Emelie ) som går rätt in mellan benen på målvakten! Så plus i statistiken för mig ändå då ja inte var inne på deras med var inne på vårat=)

Sen tycker ja att vi gjorde det jävligt bra då vi har två st utvisade och jag, emelie och bojan står i försvarzon och har teckning, och lyckas vända det till ett anfall som lika gärna kunde vart mål!

Sen hade vi en riktigt fin målchans som tydligen var innan för mållinjen men domarn dömmer bort det?!

Ja det är många saker vi gjorde bra idag synd bara att det inte räckte hela vägen!


Matchen slutade 1-1

Nästa match är: 31/1 borta mot Nor Ik matchstart 13.00


2010-01-17 @ 16:15:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Massor av applåder från mig:)! bra jobbat! puss


2010-01-17 @ 20:57:54
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback