Its lovely!

En lugn stund. I onsdags kväll kom Amanda & Carl, då blev det film och pizza. Efter det blev det sängen, för på torsdag kom Mami & david med tåget klockan 8. Det blev en heldag på stan med massa shopping och på kvällen lirade vi hockey med mitt lag. Våran femma Jag,Fanny,Fia,Carl,David,Hajen VS Emelie,Cattis,Sara,pETER&Jonas Det var skit kul! Jag fick göra 3 mål Ett gröt mål, ett frisläge med slagskott rakt in vid vänstra stolpen,och ett direktskott från ett rikigt fint pass från Carl. Carl fick göra 2 st mål. Matchen slutade 5-2 tro ja? Hur som helst vann vi:) Jätte jätte kul att få spela med carl och david dom var jätte dukigta:) 

idag blev det ochså shopping fast då på marieberg. Alla har hittat nått själv så har ja införskaffat mig 2 nya tröjor ett par nya byxor en skjorta skor och thirt:D Typ en grej av varje så det känns perfekt. Just nu är det som sagt en lugn stund, mamma står med maten och barnen spelar xbox. Och ja sitter här i mina nya kläder:)

Lägger upp bilden vid ett senare tillfälle orkar inte det nu:)

Imorn Lördag far david och mamma hem:( tiden går alltid så fort då man har besök men det är alltid lika kul att träffa dom!:)

Efter det fest IM PEPPT:D


2010-03-12 @ 17:14:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mami

Har haft jättekul och det var så roligt att träffa er alla. Jobbigt att fara ifrån er först av alla. hade gärna stannat någon dag till. Detta gör vi om igen och igen.


2010-03-16 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback