Jag 22 år:) Grattis:) besök av beautiful people.

känner att ja ligger lite efter med uppdateringen..blir så då man inte tar tag i det på en gång känns som oaktuellt de man tänkte skriva då men skriver det nu. Men hur som helst.

Fredag
I fredags fick ja besök av Nina&Peter som kom inrullandes med tåg klockan 08.00..ja var dock på jobbet redan klockan 07.00 pga av invenering, så Jonas fick ta hand om dom mendan ja jobbade mitt jätte långa pass fram till 12:P De tog bussen ut till Mb så efter att ja slutat tog vi en fika och lite mat och inhandlade lite drickbart för helgen:)

På kvällen ca 22.00 var det nästa tur för besök, då var det kp och frida som kom med buss från sthlm. Ja tycktde att vi kunde gå med jonas och peter och möta upp dom men nina ville bestämt stanna kvar. Efter en lång övertalning kände hon sig tvungen att ge med sig. Vi gick till kiosken där ja ville köpa godis, nina gick med in och sa att de andra kunde gå iväg o möta de andra så länge. Nina betede sig mkt underligt men ALDRIG ALDRIG hade ja kunnat gissa varför eller vem som gick genom dörren insvep i halsduk så ja knappt han med att se vem det var. LILLA SARY!=)=) Bästa överaskingen ever!!:) Hade inte kunnat bli bättre!!!=)

Kramade om frida och Oskar mina sötaste och sen drog dom i 100km/h in till närmsta närliggade bar. Inte mkt att säga till om där inte, jätte äkliga alkisgubbar överallt. Men vi tog alla varsin öl och pratade skit, men efter den ölen började vi traska hemåt igen:P

Väl hemma drack vi lite bubblig champanj i baren och mös:) Ja bara njöt av hur bra ja mådde:)

Lördag
Rise and shine:) Frukost och ganska snabbt efter det blev det till att ta sitt första glas vin där vid ett tiden nån gång men det räckte hela vägen fram till kl 18:P. Satt och gjorde mig klar med smink ( Sara ), hår och kläder allt mest hela dagen och myste med mina kära vänner:) Till mat lyxade vi till det med pizza, eller ja gjorde faktisgt palt men det är lyx för mig får aldrig äta det här ju!! MUMS:)

Folket kom vid ca 20 tiden och där var festen igång:) Jag delade ut uppdrag till alla festdeltagare, som man skulle utföra under kvällens gång utan att nån förstog att det var ens uppdrag. Blev rikigt lyckat ja tror alla nästan alla ifall försökte;)

tex: Gör en fläta på en festdeltagare du inte känner så bra.  OSV.

Vid 11 tiden började det bli snack om utgång och tillslut var vi överens om strömpis, som ja ändrade påvägen till Frismis hehe:) Men det var kanonbra ändå:) Vi lyckades som hålla ihop hela kvällen ja är riktigt impad!! Och dansa blev det en hel del av med:) Jag hade jätte jätte kul på min födelsdagsfest:) Tack alla ni som kom och gjorde det till fest:) och tack för alla fina prester=)=)




   

   PARTY PEAOLPLE;)





Sara ville posea med muggen haha..men i cant blame her den är ju så fin hihi=)

 

Sen spåra det..:P



Jag sitter och försöker komma på uppdrag för kvällen..





Så här mysigt var det egenligen..:P







En kväll utan goch är ingen kväll..and more to come.

  



Haha sofistikerad:D



  



Jonas uppdrag : Lär ut goch till 2 personer bildbevis måste tas







Nästan sara det kunde gått:P



Haha finner inga ord:)























  Utgång strömpis med bojan o fanny.

Detta kort kändes så ruggit bekant...och titta va ja hitta.







Haha thiii handikap! skit rolig satt och dansa i sin rullstol helt själv så vi joina:)





Kvällens sista kort på kameran om man ändå hann med att ta mer kort;)
(Sen har vi ju Ninas bilder ochså:P hon har tagit minst lika många ;P)


Söndag
Själsvaste dagen då ja fyllde, jonas vart först med att gratta mig. Han sa det nästan direkt efter att ja vaknat jag hade som helt glömt bort att ja fyllde för det kändes som att det var på lördagen:P Men det var kul att fylla år igen och denna gång på rikigt:) Oskar och frida gjorde ett kanon jobb i köket hela dagen och var så söta så!! Till frukost American pancakes,bacon,äggröra,toast osv sen inte långt efter det högg vi in på förät med blåmusslor, kul att testa men inte rikigt min grej:P varmrätt blev det stoppadkyckling ( haha vet inte vad allt heter:P) och klyftpotatis och till efterätt jordgubb och vanilj pannacotta:) MUMS TACK OSKAR FÖR ATT DU ORKAR:P

Och mitt i allt ihopa så hade ja paketjakt ochså:) Mamma hade lämnat efter en lapp med vart mina paket låg:) precis som vi lekte ibland då vi var små:) Jätte kul hihi=) hittade alla paketen ochså!:P

Sen helt plötsligt hade tiden bara sprungit iväg och nu var det dags för alla att fara igen. Som alltid då man har besök gör det så himla himla fort=(...Ville inte att det skulle vara över. Hade jätte kul i helgen och det har varit jätte kul att ha er här! hoppas vi ses snart igen!!

Nu är ja lycklig ett tag till detta behövde ja :) Sara är så glad att du kom hit och hälsade på du anar inte!:)















  



haha behöver ja säga att jag och sara är världes störta kameranördar;)

Love you all!!:D


2010-03-23 @ 16:56:58 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: j

Gud vad trist att jag missade den helgen med er!! Och du, hur lyckas vi ringa om varandra hela tiden??!!

Saknar dig mega mycket!



Måste bara tillägga också: Vad snygg Sara var, hon såg förändrad ut på nå vis? Kansk bara lycklig?=)



Puss


2010-03-29 @ 22:22:19
URL: http://johannalundman.blogg.se/

Postat av: Svar till j

Jaa vet tycke vi med! Haha ja vet det spårar:P Saknar dig med vännen när ska vi ses !?



Ja vet att hon är :) hihi ja vet inte hon har färgat håret lite ljusare sen hade hon solat så hon var som brun. Sen kankse det beror på glasögonen hon andvänder ju inte alltid dom. Men som du säger hon var lycklig med:)


2010-03-30 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback