Match mot motala

Idag var det match, jag är vanligt vis assterade men idag så som på cupen fick ja stiga upp som kapten för laget. Höll i uppvärmingen osv vi var ute och sprang riktigt FINT väder med strålade sol mkt bra start på dagen!

Ja fick spela i första femman tillsammans med bella och ewe, samma som de två sista matcherna på cupen. Har funkat skit bra! Men just idag ville det sig inte för min del hade ca 7-8 skott på mål men pucken ville inte sitta där den skulle! fick riktigt fina pass av både bella och ewe men det var helt enkelt en sån dag då man inte får göra mål.

 Men mina medspelare fick och det är ju kanon! Våran kedja pangade in 5 skott på mål varav jag gjorde 2 assist ifall:P, med riktigt fint passnings spel snack och samarbete:) Matchen slutade 7-0 till oss DET GILLAR VI:)

Ikväll lutar det åt utgång med gänget, blir det hos dig innan fanny:)?


2010-03-06 @ 16:57:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: f

jaaa:D


2010-03-06 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback